Длинные задержки на сведении

Чтобы заполнить пустоту между фразами главной мелодии или вокала мы используем длинные задержки, например ¼ ½ . Добавляя сюда несколько автоматизаций громкости до и после задержки, мы получаем отдельный, контролируемый слой, способный существенно заполнить пустоту в миксе и сделать партию интересней.

1 комментарий
Гость

Ваше сообщение отправлено

  • This is long delay to create tails that enrichen the mix. Place it in an empty audio track in a group. Insert Utility before Delay to control send signal into the delay. And after delay to control volume of the tail. Use side-chain compressor with carefully set gain, attack and release to make the effect work together with the dry signal. We can automate gain into delay to make the effect work together with the dry signal. We can ride different delay parameters in certain spots. Diverse saturation settings for each delay rack used in the project will make mix sound more rich. We can use synth’s effect delay parameters to do similar work. Settings: 1/4, 1/8. etc... Wet. some feedback. lo, hi filters. Write automation, try using physical knobs.
Гость

Ваше сообщение отправлено